piątek, 31 października 2014

Solidne nawilżenie - krem półtłusty tradycyjny | Fitomed

Od jakiegoś czasu kupując kosmetyki, zerkam na to, co mają w składzie. Dzięki temu poznałam wiele perełek kosmetycznych, na zakup których, pewnie bym się nie zdecydowała. Niewątpliwie jedną z nich jest krem półtłusty tradycyjny marki Fitomed


Niepozorne opakowanie, przypominające trochę kosmetyki z łazienki babci, kryje w sobie porządny, dobrze nawilżający krem. Skład spodoba się fankom ekokosmetyki, są tam praktycznie same składniki pochodzenia  roślinnego. Przez to, po otwarciu, musimy go zużyć w przeciągu 3 miesięcy. Nie ma on żadnych dodatków zapachowych, jednak mimo to, wyjątkowo intensywnie pachnie. Przy pierwszym kontakcie zapach ziół, mimo iż zupełnie naturalny, bez cienia sztucznizny, mi się nie spodobał. Teraz śmiało mogę powiedzieć, że po kilku razach go polubiłam. 

 
Kupiłam go z zamiarem stosowania na noc i w tej roli sprawdził się rewelacyjnie. Po zastosowaniu redukował uczucie ściągnięcia cery, a rano skóra była ukojona i nawilżona. Mimo, że konsystencja należy do tych raczej lekkich, a nie gęstych i treściwych, nie ryzykowałabym używania go pod makijaż, ponieważ zostawia po sobie tłustą warstewkę, która dość długo się wchłania. 
Jedynym minusem może być jego dostępność, nie znajdziemy go w popularnych drogeriach. Ja swój zamawiałam na doz.pl i odbierałam w pobliskiej aptece. Kosztuje grosze, jakieś 10-12złotych.
Polecam!


Znacie ten krem? Możecie polecić mi inne produkty tej marki? Używałam także płynu różanego do twarzy, z którego nadal jestem bardzo zadowolona, a pisałam o nim w majowych ulubieńcach. Dajcie znać!

Pozdrawiam,
Milka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz