wtorek, 17 listopada 2015

KOLOROWE ROZDANIE :)


Kochani!

Przeglądając ostatnio kalendarz, zdałam sobie sprawę, że już za dwa tygodnie grudzień! :)
Tak jak chyba każdy, uwielbiam dostawać prezenty, ale również uwielbiam je dawać!

Dlatego dziś zapraszam wszystkich moich czytelników na rozdanie, które potrwa aż do mikołajek !


Tym razem zdecydowałam się na rozdanie, w którym jedna osoba wygra kompletny zestaw do makijażu. Znajdziecie tu produkty, którymi można wykonać podstawowy makijaż, tj. podkład (którego starszą wersję opisywałam TU ), puder, mój ulubiony róż do policzków MaxFactor w odcieniu 20 Lavish Mauve, czy pomadka do ust. Jak też coś dla tych, które kosmetykami lubią się pobawić: świetnie napigmentowana paletka cieni, żel do brwi i eye liner.
Jeśli produkty, które dla Was przygotowałam się podobają, musicie koniecznie wziąć udział ! :)


1. Osoba biorąca udział w rozdaniu obowiązkowo musi być publicznym obserwatorem mojego bloga.
Dodatkowe losy otrzymają osoby, które polubią stronę Milka Belleza na Facebooku  lub Instagramie (1 los). Ci, którzy umieszczą na swoim blogu / Facebooku / Instagramie baner konkursowy (2 losy), osoby które dodadzą mój blog do blogrolla (3 losy):

2. Drugim warunkiem jest podanie odpowiedzi na pytanie: Jaki prezent byłby Waszym wymarzonym prezentem na święta i dlaczego?

3. W komentarzu pod postem należy umieścić następujące informacje:
Obserwuję jako: 
Lubię (oraz gdzie) jako:
Udostępniłam informację: (link)
Blogroll: (link)
Odpowiedź na pytanie:

Ważne (regulamin):

a) Organizatorem konkursu i fundatorem nagród jest autorka tego bloga. 
b) Zgłoszenia przyjmuję od dnia 17.11.2015 do 06.12.2015 do godziny 23:59, wszystkie zgłoszenia będą sprawdzone i jeśli spełnią wymogi rozdania, wezmą udział w losowaniu.
c) Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej 3 dni od daty zakończenia konkursu na blogu. Osoba wylosowana zostanie poproszona o przesłanie swoich danych do wysyłki, na które będę czekać 3 dni. W razie nie zgłoszenia się, po tym czasie wylosuję kolejną osobę.
d) Wysyłka nagrody odbywa się tylko na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej. 
d) Zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie.
e) Zgłaszając się, akceptujesz warunki regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Nie będą one nikomu udostępniane.
e) W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu: bellezamilka@gmail.com

Powodzenia !
Kamila



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz