poniedziałek, 12 października 2015

Spotkajmy się w Social Media!

Kochani,

Każdy nowy obserwator jest dla mnie na wagę złota i dodaje mi sił do pisania. 
To dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać, a nie ma nic ważniejszego niż pozytywny odbiór czytelników. Jednak zabieganie dnia codziennego nie pozwala mi pisać tak często, jak bym chciała, ale za to w mediach społecznościowych bywam niemal codziennie.

Szczególnie zapraszam do polubienia funpage'a tego bloga, O TUTAJ!

Na Instagramie zobaczycie sporo prywaty, a ostatnio zainstalowałam Snapchata, gdzie znajdziecie mnie pod nazwą: milkabelleza. Dopiero się wdrażam, ale aplikacja wydaje mi się całkiem przyjemna. Podajcie koniecznie swoje nazwy użytkownika, chętnie Was zaobserwuję.


              Do zobaczenia już niedługo w kolejnych postach!

Milka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz