sobota, 5 września 2015

Wishlista ze sklepu dresslink.com :)

Bardzo często robię zakupy on-line, nie lubię pokonywać kilometrów w centrach handlowych, żeby znaleźć coś konkretnego. Żyję szybko, więc lubię by zakupy były szybkie i wygodne. Jeśli do tego są tanie, to w ogóle jestem w raju. Z tyłu głowy mam zwykle listę zachcianek do spełnienia, np. marzy mi się stojak do suszenia pędzli. Jednak jako, że jest to stosunkowa nowość w Polsce, ceny są ostro przesadzone. Szukając okazji, trafiłam na ofertę chińskiego sklepu dresslink.com
Gdy kilka dni później otrzymałam propozycję współpracy, nie wahałam się zbyt długo. Sklep ma niesamowicie bogatą ofertę: ubrań, dodatków, a także tego na czym najbardziej mi zależało - akcesoriów kosmetycznych. Dziś podzielę się z Wami listą, moim zdaniem najciekawszych ofert, jakie znajdziecie w tym sklepie.

                                           

Niby zwykły T-shirt, a jednak ozdobny dekolt sprawia, że będzie odpowiedni na każdą okazję. Totalnie w moim stylu.

                                     

Ten zegarek ma coś w sobie. Nie wiem, jak długo po zakupie bym go nosiła, ponieważ lubię, gdy dodatki są dobrej jakości, jednak jego cena jest tak niska, że chyba sobie zamówię :)


Kolejna rzecz, która wpadła mi w oko to kolorowy portfel. Byłby idealny na szare, jesienne dni.

Najwięcej czasu spędziłam w dziale: akcesoria kosmetyczne. Szczególnie pędzle, wyglądają na solidne. Myślę że warto się im przyjrzeć:


Lub kilka, do uzupełnienia kolekcji.




Wspomniany stojak, cena dużo atrakcyjniejsza niż w polskich sklepach internetowych.


Chyba kżdy kojarzy popularne ostatnio pilniki, które można kupić w Rossmanie za 150 zł. Ten kosztuje mniej niż 10% tej ceny. Kupuję na próbę, jak otrzymam paczkę, napiszę, czy warto.



Jak zobaczyłam te lampy, 'trochę' się zdenerwowałam. We wrześniu zaczęłam przygodę z hybrydami i kupiłam na Allegro zestaw startowy z lampą led. Moja wygląda identycznie, zapłaciłam za nią jednak ponad 100 zł więcej :(
Jeśli myślisz o hybrydach, skorzystaj z tego linku.


Post powstał w ramach współpracy ze sklepem dresslink.com
Będę wdzięczna za kliknięcie w linki. Zachęcam do zakupu, bo ceny są niesamowicie atrakcyjne. Swoje zamówienie złożyłam dzisiaj, dam znać jak długo musiałam czekać na przesyłkę.


Pozdrawiam,
Milka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz