piątek, 9 maja 2014

Poznajmy się ! TAG

Ci, co śledzą mnie na fb wiedzą, że 7 maja obchodziłam swoje 23 urodziny. Pomyślałam, że to fajna okazja, żeby powiedzieć Wam trochę więcej o sobie. Kiedyś na blogach popularny był TAG; 50 faktów o mnie i właśnie na niego zapraszam. Za spóźnienie przepraszam, ale urodzinowy wieczór spędziłam na komisariacie :D Nie myślcie, że nie wiadomo jaki ze mnie imprezowicz, akurat tego dnia skradziono mi rejestracje w służbowym aucie.

50 FAKTÓW O MNIE:

1. Mam na imię Kamila. 'Milka' mówią na mnie od liceum.
Belleza, znaczy 'piękna' po hiszpańsku, a jako że to blog głównie o kosmetykach, jak najbardziej pasuje. Języka tego uczę się z zapałem.
2. Studiuję chemię medyczną na Uniwersytecie Gdańskim. W przyszłym miesiącu będę bronić licencjatu.
3. Mam dwóch starszych braci.
4. Wciąż mieszkam z rodzicami.
5. Uwielbiam maj, bez i konwalie.
6. Pochodzę znad morza i doceniam to, gdzie mieszkam.
7. Jestem pedantką. Wszystko wokół mnie musi być posegregowane i idealnie ułożone.
8. Lubię piec. Wydaje mi się to szlachetniejsze niż gotowanie, któremu trzeba się poświęcać codziennie i każdy wymaga od kobiety takich zdolności.
9. Utożsamiam się ze stwierdzeniem: " W górach jest wszystko, co kocham".
10. Słucham różnych rodzajów muzyki, w zależności od miejsca i wykonywanej czynności.
11. Uwielbiam poezję śpiewaną, natomiast kiedyś słuchałam głównie reggae, chciałam mieć dreda, nosiłam opaski rasta i pofarbowałam włosy na rudo. Było to jedyne farbowanie w życiu(po 3 kl gimn).
12. Mam 162 cm wzrostu, a moja waga jest stale zepsuta;)
13. Choć sama jestem niska, lubię wysokich chłopaków. Muszę im sięgać maksymalnie do szyi. Uwielbiam się przytulać w miejscu między klatką piersiową a ramieniem, wtedy czuję się bezpiecznie.
14.  Uwielbiam klimatyczne kawiarenki!
15. Nigdy nie skoczę na bungiee, boję się wysokości. Lubię widok z wież widokowych, ale nigdy nie podchodzę do barierek.
16. Mam swoją idealną wizję życia. Może nie wszystko jeszcze zaplanowałam, ale pewne rzeczy chciałabym, żeby wyglądały tak, jak sobie wymarzyłam.
17. Wymarzone oświadczyny- w białej bryczce na krakowskim rynku, kiedy będzie się ściemniać. Obowiązkowo ogromny bukiet, ale niewielkich kwiatów.
18. Nigdy nie zapalę trawy.
19. Regularnie uzupełniam listę miejsc, które chciałabym odwiedzić. Planem na wiosnę i pracujące lato są jednodniowe wypady za miasto.
20. Piknik w plenerze musi odbywać się na kolorowym kocu, a jedzenie pochodzić z wiklinowego koszyka;)
21. Próbuję regularnie ćwiczyć. Niestety nawet piękne buty do biegania nie zmotywowały mnie jeszcze do codziennych treningów, ale pracuję nad tym.
22. Blog również ma mnie motywować do regularnego działania.
23. Jestem chrześcijanką.
24. Zawsze chciałam mieć psa, na razie mam jedynie chomika.
25. Nie znoszę wątróbki, flaków, ozorków i wszystkiego, co wygląda na jednoznacznie odzwierzęce.
26. Szybko przywiązuję się do miejsc i ludzi.
27. W mojej szafie przeważają neutralne kolory i klasyczne fasony. Większość ubrań pochodzi z kolekcji 'basic' i 'casual'.
28. Jestem strasznym zmarzluchem. Co roku kupuję kolorowe, grube zimowe skarpetki.
29. Płaczę na komediach romantycznych i zakrywam oczy na horrorach.
30. Jestem szczęśliwie zakochana...po uszy!
31. Moje dzieci będą w harcerstwie!
32. Nigdy nie jeździłam na nartach, co roku obiecuję sobie wypad chociażby na pomorskie wyciągi, ale jak dotąd nadal mi się to nie udało.
33. Lubię natomiast rolki i łyżwy. Zamieniłabym natomiast swoje hokejówki na łyżwy figurowe.
34. Uwielbiam prowadzić samochód, nawet na długie trasy, ale wtedy mój chłopak jest moim GPSem i mówi kiedy skręcić;)
35. Podobają mi się samochody w kształcie garbusa (Volkswagen garbus, Nissan micra). Ogólnie wszystkie kobiece, małe o opływowym kształcie.
36. Noszę soczewki kontaktowe.
37. W dokumentach mam deklarację, że w razie wypadku chcę oddać narządy.
38. Do 18 roku życia nie próbowałam alkoholu.
39. Po domu uwielbiam chodzić w dresach, związuję też włosy.
40. Jestem śpiochem.
41. Guziki od pościeli muszą być na dole, błagam!
42. Nigdy nie leciałam samolotem i bardzo się tego boję.
43. Zawsze przed zaśnięciem liczę, ile godzin snu mi zostało, podsumowuję też miniony dzień, myślę co muszę zrobić kolejnego i robię notatki na telefonie.
44. Nie podoba mi się ozdabianie ciała tatuażami, zbyt duża ilość kolczyków, a najbardziej odpychają mnie tunele.
45. Uwielbiam jeździć pociągami, w ogóle lubię długie trasy różnymi środkami lokomocji, szczególnie nocą.
46. Nie umiem szeptać.
47. Żeby było też tu coś urodzinowego: najśmieszniejszy prezent dostałam na 8nastkę,  uszytą przez przyjaciół, wielką kukłę faceta- Romana i mp3, której nie chcieli mi kupić rodzice z obawy przed problemami ze słuchem:D
48. W kawiarni prawie zawsze zamawiam latte, najczęściej z syropem karmelowym, yumi!
49. Marzy mi się podróż do Albani i Chrowacji autostopem!
50. Nie jestem za równouprawnieniem! Jezu Chryste! W życiu nie chciałabym pracować w kopani! I tak, mężczyzna ma mnie przepuszczać w drzwiach. Koniec kropka!

I to tyle, koniecznie napiszcie w komentarzach coś o sobie.

Buziaki,

Milka:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz