niedziela, 27 kwietnia 2014

Podsumowanie naukowego tygodnia!

Witajcie!


Dziś niedziela, więc czas na kolejne podsumowanie tygodnia!

Jestem z siebie dumna, nie wiem czy to ta wiosna, czy to że blogowe wyzwania niesamowicie mnie motywują, ale moje dni nie są już marnowane robieniem tysiąca niepotrzebnych rzeczy. 
W minionym tygodniu sporo pracowałam, uczyłam się, nie zaniedbywałam domowych obowiązków, a mimo to, miałam czas na spacery i spotkania ze znajomymi. 
Cieszę się, że nie znajduję coraz to nowych wymówek, żeby nic nie robić, ale układam sobie plan dnia i staram się go trzymać.

Stwierdziłam, że teraz czas na dłuższe postanowienia. Więc nie w każdą niedzielę będą pojawiać się podsumowania na blogu. Zaczynam długotrwałą walkę :) !

A dokładniej? Przede wszystkim stawiam na aktywność fizyczną i zdrowe odżywianie! W lipcu idę na wesele mojej przyjaciółki (co nieustannie przypomina mi, że jestem coraz starsza:) i po prostu muszę się zmieścić w nową, piękną, ale przede wszystkim mniejszą sukienkę!
Już w zeszłym roku kupiłam buty do biegania, niestety wciąż wyglądają na prawie nowe. Teraz na pewno to się zmieni. A że mam dwóch kolegów, którzy mieszkają niedaleko i ciągle pytają kiedy pójdę z nimi biegać, muszę najpierw trochę sama potrenować, co by przed nimi wstydu nie było.
Słodycze ograniczyłam już jakiś czas temu, próbuję teraz całkowicie z nich zrezygnować. Czytam też i sprawdzam etykiety produktów, przeraża mnie ilość cukru w płatkach śniadaniowych, czy w ketchupie. Ale o tym... może innym razem.

Pozostałe wyzwania pozostają bez zmian. Muszę się więcej uczyć, po majówce oddaję prezentację dyplomową, więc wyjątkowo w tym roku nie mam planów wyjazdowych. Na szczęście jestem z Trójmiasta, więc o nudzie nie ma mowy! Postaram się te słoneczne dni wykorzystać, jak najlepiej. Może nawet wybiorę się na rolki?

Źródło to prawdopodobnie trojmiasto.pl, chociaż nie jestem pewna, bo zdjęcie krąży po internecie :)

Dziś zaliczyłam pierwszą w tym sezonie jazdę motorem, z moim ukochanym mężczyzną. A więc słońce w Trójmieście nas rozpieszcza. I oby tak zostało! A co u Was?
Koniecznie napiszcie mi jakie są Wasze plany na Majówkę!

Pozdrawiam serdecznie,Milka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz