środa, 27 maja 2015

Czy są ze mną czytelnicy z Trójmiasta? | MAC!


Dziś będzie krótko i radośnie!

Czy są ze mną czytelnicy z Trójmiasta? Jeśli tak, to mam dla Was rewelacyjną wiadomość!
Nie wiem jak wy, ale ja od co najmniej 2 lat czekałam na otwarcie salonu MAC w Trójmieście. Mówiło się, że w otwierającej się wówczas gdyńskiej Rivierze znajdziemy ten sklep, niestety, była to plotka. Wczoraj, po zajęciach na uczelni, koleżanka wyciągnęła mnie na kawę do Galerii Bałtyckiej, przechodzimy koło Dauglasa, a tam...

Pokaźnej wielkości stoisko z kompletnym asortymentem (łącznie z nową limitowaną edycją) marki MAC. Tym bardziej byłam zdziwiona, bo nie wiedziałam o tym wcześniej. Stoisko istnieje od 4 dni, a ja jestem niesamowicie zadowolona, że teraz będę miała do nich stacjonarny dostęp. Do tej pory wszystkie produkty tej marki były dla mnie pamiątkami z podróży :)


W tej samej galerii, w Sephorze, mamy też w końcu całą szafę marki Urban Decay. Cały czas myślę o jednej z palet oraz o bazie pod cienie. Jak tylko nadarzy się okazja, chętnie się zaopatrzę:)

Trójmiasto - cudownie ! Ostatnim sklepem, na który niesamowicie bym się ucieszyła to Phenome. Nic chyba więcej mi do szczęścia nie potrzeba. A tak naprawdę... Po co komu kosmetyki, jak się mieszka nad morzem ! :)


Uczciłam otwarcie stoiska MAC zakupem pierwszej pomadki tej marki. Mam natomiast ochotę na dobry podkład i tu mam nadzieję, że mi pomożecie. Używam aktualnie studio fix, ale jest dla mnie zbyt widoczny na skórze i trzeba się nieźle namachać, żeby dobrze wyglądał. Zastanawiam się nad pro longwer albo matchmaster. Możecie mi coś polecić?

Milka;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz